Форум власників квартир у ЖК "Відпочинок"
Вы довольны работой охранной компании ТПС?
Автор Список сообщений
  • Стаж: 1964 дня(ей)
  • Рейтинг: 0
Вы довольны работой охранной компании ТПС?
Общий опрос (авторизированные + анонимные)
1. да, меня все устраивает, ребята стараются
9.0%
2. скорее всего да, пока более-менее
10.8%
3. затрудняюсь ответить, вроде как нормально
19.8%
4. не могу так сказать, не вижу сервиса, есть незначительные недочеты
27.5%
5. не доволен, в таком виде категорически не приемлю
32.9%
Всего голосов: 167
[Закрыто] 20 августа 2015 21:43:57
20 августа 2018 14:07:00
  • Стаж: 1118 дня(ей)
  • Рейтинг: +7

11 августа 2017 09:41:55 #636
[img align=left width=150]http://forum-vidpochynok.com/forum_uploads/2978.jpg[/img] [img align=left width=150]http://forum-vidpochynok.com/forum_uploads/2979.jpg[/img] [img align=left width=150]http://forum-vidpochynok.com/forum_uploads/2980.jpg[/img] [img align=left width=150]http://forum-vidpochynok.com/forum_uploads/2981.jpg[/img] [img align=left width=150]http://forum-vidpochynok.com/forum_uploads/2982.jpg[/img]
" цитировать
  • Стаж: 1942 дня(ей)
  • Рейтинг: 0

tuffik:

LeraLera:

TPS-group, предлагаю охране звонить жильцу, если к нему пришел посетитель, о котором жилец не сообщил диспетчеру.


Насправді, дзвонити заздалегідь мають власники квартири і повідомляти, кого вони очікують, це має увійти в звичку, щоб не створювати корок на шлагбаумі. Пропуск має проходити в максимально короткий термін: водій повідомляє номер квартири, охоронець повідомляє номер диспетчеру, а у диспетчера ВЖЕ має бути інформації щодо пропуску, яку він одразу і повідомляє охоронцю, а той відкриває шлагбаум. Всі ці потрійні передзвони в момент, коли машина вже стоїть на в'їзді не доцільні і заважають іншим машинам. Тим паче, якщо хтось приїздить без домовленості, то це не проблема охорони, не проблема власника, а проблема "незваного гостя", тому нехай сам дзвонить і пояснює, чому він вирішив зробити "сюрприз".


Я раньше пробывал предупреждать охрану о гостях заранее, через диспечера. Все равно звонили и переспрашивали. Это еще при Боссервисе. А сейчас вообще посетители без проблем добираются до дверей квартиры. Я конечно понимаю, что консьержи это отдельная тема, но фактически потенциального грабителя не останавливает ни первый, ни второй рубеж. Достаточно одеть футболку Новой почты.Пишу про Дом №17. При том что в 15м доме и электронный замок на входе работает, и без звонка хозяину квартиры консьерж не пропускает.

11 августа 2017 10:40:16 #637
[b][color=#2B4157;]tuffik[/color][/b]:[quote][b][color=#2B4157;]LeraLera[/color][/b]: [quote]TPS-group, предлагаю охране звонить жильцу, если к нему пришел посетитель, о котором жилец не сообщил диспетчеру. [/quote] Насправді, дзвонити заздалегідь мають власники квартири і повідомляти, кого вони очікують, це має увійти в звичку, щоб не створювати корок на шлагбаумі. Пропуск має проходити в максимально короткий термін: водій повідомляє номер квартири, охоронець повідомляє номер диспетчеру, а у диспетчера ВЖЕ має бути інформації щодо пропуску, яку він одразу і повідомляє охоронцю, а той відкриває шлагбаум. Всі ці потрійні передзвони в момент, коли машина вже стоїть на в'їзді не доцільні і заважають іншим машинам. Тим паче, якщо хтось приїздить без домовленості, то це не проблема охорони, не проблема власника, а проблема "незваного гостя", тому нехай сам дзвонить і пояснює, чому він вирішив зробити "сюрприз". [/quote] Я раньше пробывал предупреждать охрану о гостях заранее, через диспечера. Все равно звонили и переспрашивали. Это еще при Боссервисе. А сейчас вообще посетители без проблем добираются до дверей квартиры. Я конечно понимаю, что консьержи это отдельная тема, но фактически потенциального грабителя не останавливает ни первый, ни второй рубеж. Достаточно одеть футболку Новой почты.Пишу про Дом №17. При том что в 15м доме и электронный замок на входе работает, и без звонка хозяину квартиры консьерж не пропускает.
" цитировать
  • Стаж: 1279 дня(ей)
  • Рейтинг: +164

Шановні представники компанії ТПС, поясніть будь ласка на яких умовах працюють Ваші співробітники, а також надайте, будь ласка, посадові інструкції охоронців, з їхніми підписами (якими вони підтверджують, що ознайомлені з інструкцією). Річ в тому, що останнім часом практично кожного дня я спостерігаю вкрай погану роботу охорони. Ніхто не перевіряє пішоходів (ВЗАГАЛІ). Люди просто проходять на територію і все. Без пред'явлення перепустки. Автівки перевіряють через одну. Дійшло навіть до того, що до мене приїхало таксі (я спеціально не повідомляв на охорону, щоб перевірити як вони працюють), а коли на охороні я запитав яким чином це таксі заїхало без попередження на територію - у відповідь мені сказали що цей автомобіль, увага, НЕ ЗАЇЖДЖАВ через цей пост охорони (мова йде про основний пост). Останнім часом в нас на території трапилось кілька крадіжок, і охорона просто розводить руками. Постійно якісь відмовки, і нуль роботи. Ми оплачуємо вашим працівникам просто час відпочинку на території чи як?

25 октября 2017 14:31:50 #638
Шановні представники компанії ТПС, поясніть будь ласка на яких умовах працюють Ваші співробітники, а також надайте, будь ласка, посадові інструкції охоронців, з їхніми підписами (якими вони підтверджують, що ознайомлені з інструкцією). Річ в тому, що останнім часом практично кожного дня я спостерігаю вкрай погану роботу охорони. Ніхто не перевіряє пішоходів (ВЗАГАЛІ). Люди просто проходять на територію і все. Без пред'явлення перепустки. Автівки перевіряють через одну. Дійшло навіть до того, що до мене приїхало таксі (я спеціально не повідомляв на охорону, щоб перевірити як вони працюють), а коли на охороні я запитав яким чином це таксі заїхало без попередження на територію - у відповідь мені сказали що цей автомобіль, увага, НЕ ЗАЇЖДЖАВ через цей пост охорони (мова йде про основний пост). Останнім часом в нас на території трапилось кілька крадіжок, і охорона просто розводить руками. Постійно якісь відмовки, і нуль роботи. Ми оплачуємо вашим працівникам просто час відпочинку на території чи як?
" цитировать
  • Стаж: 1118 дня(ей)
  • Рейтинг: +7

26 октября 2017 11:46:25 #639
[img align=left width=150]http://forum-vidpochynok.com/forum_uploads/3030.jpg[/img] [img align=left width=150]http://forum-vidpochynok.com/forum_uploads/3031.jpg[/img]
" цитировать
  • Стаж: 1528 дня(ей)
  • Рейтинг: +113

туго как-то с математикой

26 октября 2017 13:58:33 #640
туго как-то с математикой
" цитировать
  • Стаж: 1279 дня(ей)
  • Рейтинг: +164

17200 на один в'їзд, а 51600 на ДВА? )))) це як??! два по ціні трьох?? :)
І, ви поки так і не відповіли з приводу якості роботи персоналу і пропуску на територію сторонніх осіб

26 октября 2017 14:15:55 #641
17200 на один в'їзд, а 51600 на ДВА? )))) це як??! два по ціні трьох?? :) І, ви поки так і не відповіли з приводу якості роботи персоналу і пропуску на територію сторонніх осіб
" цитировать
  • Стаж: 1118 дня(ей)
  • Рейтинг: +7

Serge:

Шановні представники компанії ТПС, поясніть будь ласка на яких умовах працюють Ваші співробітники, а також надайте, будь ласка, посадові інструкції охоронців, з їхніми підписами (якими вони підтверджують, що ознайомлені з інструкцією). Річ в тому, що останнім часом практично кожного дня я спостерігаю вкрай погану роботу охорони. Ніхто не перевіряє пішоходів (ВЗАГАЛІ). Люди просто проходять на територію і все. Без пред'явлення перепустки. Автівки перевіряють через одну. Дійшло навіть до того, що до мене приїхало таксі (я спеціально не повідомляв на охорону, щоб перевірити як вони працюють), а коли на охороні я запитав яким чином це таксі заїхало без попередження на територію - у відповідь мені сказали що цей автомобіль, увага, НЕ ЗАЇЖДЖАВ через цей пост охорони (мова йде про основний пост). Останнім часом в нас на території трапилось кілька крадіжок, і охорона просто розводить руками. Постійно якісь відмовки, і нуль роботи. Ми оплачуємо вашим працівникам просто час відпочинку на території чи як?

Дякуємо Вам за зверенення.
Просим Вас вказати дату та час, коли було здійснено порушення, для того щоб ми могли вжити дисциплінарних заходів до охоронникыв,якы не належним чином виконують своъ обов'язки.
Чи записали Ви інформацію про порушення до Журналу пропозицій, скарг та порушень?
Для оперативного вирішення цього питання просимо Вас вказати свій контактний номер телефону.

З повагою,компанія ТПС.

26 октября 2017 15:58:33 #642
[b][color=#2B4157;]Serge[/color][/b]: [quote]Шановні представники компанії ТПС, поясніть будь ласка на яких умовах працюють Ваші співробітники, а також надайте, будь ласка, посадові інструкції охоронців, з їхніми підписами (якими вони підтверджують, що ознайомлені з інструкцією). Річ в тому, що останнім часом практично кожного дня я спостерігаю вкрай погану роботу охорони. Ніхто не перевіряє пішоходів (ВЗАГАЛІ). Люди просто проходять на територію і все. Без пред'явлення перепустки. Автівки перевіряють через одну. Дійшло навіть до того, що до мене приїхало таксі (я спеціально не повідомляв на охорону, щоб перевірити як вони працюють), а коли на охороні я запитав яким чином це таксі заїхало без попередження на територію - у відповідь мені сказали що цей автомобіль, увага, НЕ ЗАЇЖДЖАВ через цей пост охорони (мова йде про основний пост). Останнім часом в нас на території трапилось кілька крадіжок, і охорона просто розводить руками. Постійно якісь відмовки, і нуль роботи. Ми оплачуємо вашим працівникам просто час відпочинку на території чи як? [/quote]Дякуємо Вам за зверенення. Просим Вас вказати дату та час, коли було здійснено порушення, для того щоб ми могли вжити дисциплінарних заходів до охоронникыв,якы не належним чином виконують своъ обов'язки. Чи записали Ви інформацію про порушення до Журналу пропозицій, скарг та порушень? Для оперативного вирішення цього питання просимо Вас вказати свій контактний номер телефону. З повагою,компанія ТПС.
" цитировать
  • Стаж: 1279 дня(ей)
  • Рейтинг: +164

TPS-group:

Serge:

Шановні представники компанії ТПС, поясніть будь ласка на яких умовах працюють Ваші співробітники, а також надайте, будь ласка, посадові інструкції охоронців, з їхніми підписами (якими вони підтверджують, що ознайомлені з інструкцією). Річ в тому, що останнім часом практично кожного дня я спостерігаю вкрай погану роботу охорони. Ніхто не перевіряє пішоходів (ВЗАГАЛІ). Люди просто проходять на територію і все. Без пред'явлення перепустки. Автівки перевіряють через одну. Дійшло навіть до того, що до мене приїхало таксі (я спеціально не повідомляв на охорону, щоб перевірити як вони працюють), а коли на охороні я запитав яким чином це таксі заїхало без попередження на територію - у відповідь мені сказали що цей автомобіль, увага, НЕ ЗАЇЖДЖАВ через цей пост охорони (мова йде про основний пост). Останнім часом в нас на території трапилось кілька крадіжок, і охорона просто розводить руками. Постійно якісь відмовки, і нуль роботи. Ми оплачуємо вашим працівникам просто час відпочинку на території чи як?

Дякуємо Вам за зверенення.
Просим Вас вказати дату та час, коли було здійснено порушення, для того щоб ми могли вжити дисциплінарних заходів до охоронникыв,якы не належним чином виконують своъ обов'язки.
Чи записали Ви інформацію про порушення до Журналу пропозицій, скарг та порушень?
Для оперативного вирішення цього питання просимо Вас вказати свій контактний номер телефону.

З повагою,компанія ТПС.

Так а що дадуть записи? Я вже і писав, і спілкувався по телефону.. Ви мені вже і обіцяли що будете вживати заходів. Але нічого не змінюється: сторонніх пішоходів пропускають практично завжди, про ці ж недоліки свідчать і крадіжки, які останнім часом трапилися в кількох будинках нашого комплексу.. Прикол з таксі, яке ніби не заїжало на територію комплексу стався 20 жовтня о 20:38
Номер телефону скинув Вам в особисті повідомлення

26 октября 2017 19:09:02 #643
[b][color=#2B4157;]TPS-group[/color][/b]:[quote][b][color=#2B4157;]Serge[/color][/b]: [quote]Шановні представники компанії ТПС, поясніть будь ласка на яких умовах працюють Ваші співробітники, а також надайте, будь ласка, посадові інструкції охоронців, з їхніми підписами (якими вони підтверджують, що ознайомлені з інструкцією). Річ в тому, що останнім часом практично кожного дня я спостерігаю вкрай погану роботу охорони. Ніхто не перевіряє пішоходів (ВЗАГАЛІ). Люди просто проходять на територію і все. Без пред'явлення перепустки. Автівки перевіряють через одну. Дійшло навіть до того, що до мене приїхало таксі (я спеціально не повідомляв на охорону, щоб перевірити як вони працюють), а коли на охороні я запитав яким чином це таксі заїхало без попередження на територію - у відповідь мені сказали що цей автомобіль, увага, НЕ ЗАЇЖДЖАВ через цей пост охорони (мова йде про основний пост). Останнім часом в нас на території трапилось кілька крадіжок, і охорона просто розводить руками. Постійно якісь відмовки, і нуль роботи. Ми оплачуємо вашим працівникам просто час відпочинку на території чи як? [/quote]Дякуємо Вам за зверенення. Просим Вас вказати дату та час, коли було здійснено порушення, для того щоб ми могли вжити дисциплінарних заходів до охоронникыв,якы не належним чином виконують своъ обов'язки. Чи записали Ви інформацію про порушення до Журналу пропозицій, скарг та порушень? Для оперативного вирішення цього питання просимо Вас вказати свій контактний номер телефону. З повагою,компанія ТПС. [/quote]Так а що дадуть записи? Я вже і писав, і спілкувався по телефону.. Ви мені вже і обіцяли що будете вживати заходів. Але нічого не змінюється: сторонніх пішоходів пропускають практично завжди, про ці ж недоліки свідчать і крадіжки, які останнім часом трапилися в кількох будинках нашого комплексу.. Прикол з таксі, яке ніби не заїжало на територію комплексу стався 20 жовтня о 20:38 Номер телефону скинув Вам в особисті повідомлення
" цитировать
  • Стаж: 1031 дня(ей)
  • Рейтинг: +11

Serge:

17200 на один в'їзд, а 51600 на ДВА? )))) це як??! два по ціні трьох?? :)
І, ви поки так і не відповіли з приводу якості роботи персоналу і пропуску на територію сторонніх осіб


Поддержу, абсолютно непонятная арифметика! Расшифруйте почему так?
Также непонятна стоимость в 350 грн подключения, при варианте с мобильным телефоном.
Да и в принципе хотелось бы увидеть не итоговые цифры, а полную калькуляцию, из чего они складываются.

27 октября 2017 09:31:47 #644
[b][color=#2B4157;]Serge[/color][/b]:[quote]17200 на один в'їзд, а 51600 на ДВА? )))) це як??! два по ціні трьох?? :) І, ви поки так і не відповіли з приводу якості роботи персоналу і пропуску на територію сторонніх осіб[/quote] Поддержу, абсолютно непонятная арифметика! Расшифруйте почему так? Также непонятна стоимость в 350 грн подключения, при варианте с мобильным телефоном. Да и в принципе хотелось бы увидеть не итоговые цифры, а полную калькуляцию, из чего они складываются.
" цитировать
  • Стаж: 1378 дня(ей)
  • Рейтинг: 0

хотел бы оживить тему, планиурется ли смена охранной фирмы? второй день подряд наблюдаю как через боковой КПП перелезают кому не лень, включая жильцов, большой им привет

20 июня 2018 22:35:57 #645
хотел бы оживить тему, планиурется ли смена охранной фирмы? второй день подряд наблюдаю как через боковой КПП перелезают кому не лень, включая жильцов, большой им привет
" цитировать
  • Стаж: 41 дня(ей)
  • Рейтинг: 0

С боковым КПП вообще отдельный разговор. Сегодня попал в неприятную ситуацию из-за нашей охраны.
На часах ровно 22:00, и вдруг я вижу как двери закрываются (в темноте очень плохо было видно, и я поздно заметил), очень ускорил шаг, но нехватает шагов 10 максимум. К счастью, я вижу охранника, который выходит из своей коморки и прошу его открыть двери, или ворота, так как моя карточка сломана. Ответ порадовал.
"Я уже закрыл, это не мои проблемы." Разворачивается, бёрет свой пакет и уходит.
Очень повезло, что мимо гуляла женщина, которая подошла и открыла мне своей картой калитку.

09 июля 2018 22:28:42 #646
С боковым КПП вообще отдельный разговор. Сегодня попал в неприятную ситуацию из-за нашей охраны. На часах ровно 22:00, и вдруг я вижу как двери закрываются (в темноте очень плохо было видно, и я поздно заметил), очень ускорил шаг, но нехватает шагов 10 максимум. К счастью, я вижу охранника, который выходит из своей коморки и прошу его открыть двери, или ворота, так как моя карточка сломана. Ответ порадовал. "Я уже закрыл, это не мои проблемы." Разворачивается, бёрет свой пакет и уходит. Очень повезло, что мимо гуляла женщина, которая подошла и открыла мне своей картой калитку.
" цитировать
  • Стаж: 1118 дня(ей)
  • Рейтинг: +7

IvNik:

С боковым КПП вообще отдельный разговор. Сегодня попал в неприятную ситуацию из-за нашей охраны.
На часах ровно 22:00, и вдруг я вижу как двери закрываются (в темноте очень плохо было видно, и я поздно заметил), очень ускорил шаг, но нехватает шагов 10 максимум. К счастью, я вижу охранника, который выходит из своей коморки и прошу его открыть двери, или ворота, так как моя карточка сломана. Ответ порадовал.
"Я уже закрыл, это не мои проблемы." Разворачивается, бёрет свой пакет и уходит.
Очень повезло, что мимо гуляла женщина, которая подошла и открыла мне своей картой калитку.

Здравствуйте, IvNik! Спасибо за сообщение. Вам необходимо
предоставить свои контакты ( на viber +380503809688), чтобы наше руководство
связалось с вами, уточнить детали и решить этот вопрос, чтобы в дальнейшем
такие инциденты не повторялись.С уважением, Охранная компания ТПС!

10 июля 2018 11:39:42 #647
[b][color=#2B4157;]IvNik[/color][/b]:[quote]С боковым КПП вообще отдельный разговор. Сегодня попал в неприятную ситуацию из-за нашей охраны. На часах ровно 22:00, и вдруг я вижу как двери закрываются (в темноте очень плохо было видно, и я поздно заметил), очень ускорил шаг, но нехватает шагов 10 максимум. К счастью, я вижу охранника, который выходит из своей коморки и прошу его открыть двери, или ворота, так как моя карточка сломана. Ответ порадовал. "Я уже закрыл, это не мои проблемы." Разворачивается, бёрет свой пакет и уходит. Очень повезло, что мимо гуляла женщина, которая подошла и открыла мне своей картой калитку.[/quote]Здравствуйте, IvNik! Спасибо за сообщение. Вам необходимо предоставить свои контакты ( на viber +380503809688), чтобы наше руководство связалось с вами, уточнить детали и решить этот вопрос, чтобы в дальнейшем такие инциденты не повторялись.С уважением, Охранная компания ТПС!
" цитировать